Thursday 27 August 2009

Kes ma olen?

Mulle on siin emailitud ja kysitud et kas ma tootan iluteenuste voi ajakirjanduse valdkonnas. Ei toota. Tootan hoopis tehnoloogia ettevottes keskastme juhina. Make up jms on minu hobi. Kuna too juures on enamasti mehed siis on monus millegi vaga naiselikuga vahete vahel tegeleda. Kusjuures, too juures koogi kylmetus kapp on koige kindlam koht kyynelakkide hoidmiseks. Keegi poistest ei taha seda mul sealt yle lyya, aga kodus kaiks mul ema, ode ja vennanaine neid kogu aeg mul "laenamas". Ja kuna koik poisid peavad oma tehnoloogi bloge siis tegin mina oma hobi jaoks ka blogi. Vot niimoodi on asi.

PS. Nagu olete aru saanud, mulle meeldivad koiksugu MACid, nii Mac arvutid (kuigi tool kasutan nii Windowsi kui Linuxi omi), telefonid Mac iPhone kui ka MAC kosmeetika ;)

No comments:

Post a Comment