Tuesday 8 September 2009

Dior Uus Lauvarvi Karp

Lugesin nadalavahetusel maal vanu Anne ja Stiili numbreid ja yhes Augusti kuu numbris raagiti uutest Diori lauvarvidest kus koik alates alusvarvist kuni lainerini sees oli. Motlesin kohe et on hea selline hankida kus koik sees on sest nii hea toole ja reisile kaasa votta. Yks karp ja koik on sees. Nii siis otsustasin eile peale tood linna minna ja ostsin endale selle 5 Coleurs Artistry Palette Nude Pink Design (nr 508).

Idee oli selles et panen seda koige heledamat kollakas roosat alusvarvi (alumine vasak nurk) yle kogu silma lau kuni kulmudeni valja. Siis panin ainult lau liikuva osa peale seda koige keskmist, tumedamat kollakat varvi. Selles faasis oli koik ilus. Vaga rahul omadega. :)

Siis hakkasin seda ylemises vasakus nurgas olevat tumepunast/pruuni varvi silma nurka ja oondlasse panema ja ylejaanud varvidega hajutama. Ma olin nagu muretsenud et akki ei tule paris hasti valja sest nende varvide koostis on midagi puudri ja kreemi vahepealset. Aga olin tosiselt yllatunud kui kerge see hajutamine oli. Ma kasutasin yhte pintslit mis ma Voidu Valjaku kunstitarvete poest oma hajutamis tooks ostsin (koikse parem kvaliteet ja hind Eestis) ja see toimis vaga hasti. Olin siiamaani tulemusega rahul.

Siis tuli aga probleem. Proovisin seda lainerit peale panna (alumine parempoolne nurk). No ei saa teda mitte mingi asjaga sealt potsikust katte. Taiesti kivikova. Proovisin nii oma laineri pintsliga seda sealt katte saad ja joont teha kui ka selle pisikese pintsliga mis karbis kaasas oli. Lihtsalt vaga kova on. Lugesin juurde antud kirjandust ka et akki peab marjaks tegema vms. Aga ei pidavat. Peale tublit 10 min jandamist andsin alla. Laineri komponent ei toimi. Olin natuke pettunud.

Karbis on veel ka highlighter (ylemine parempoolne), aga seda ma peale ei pannud. Minu meelest hakkab see vaga satendav meik nagu moest ara minema. Kui lugeda koiki inglisekeelseis ilu bloge siis tundub et koik liigub nagu matima poole.

Vot niimoodi. Nyyd peaks vist tsipa tood tegema hakkama. Homme oli mottes mul kirjutada kyynelakkidest.

2 comments:

  1. tee oma pintsel niiskeks ja proovi siis.

    Makeupalleys on tootel 85% "buy again" reiting ja see ei ole just kuigi hea sellise brändi kohta nagu Chr.Dior. Vähemalt 2 kommenteerisid, et lainer on jama.

    ReplyDelete
  2. I'm due in December. I'm very excited! I know people weren't able to follow me, so I added a button to allow people to follow me, so it should be fixed now. :)

    ReplyDelete