Saturday 22 August 2009

Naokreemid

Tana otsustasin siis kirjutada naokreemidest mida ma kasutanud olen.

Olen ilmselt proovinud koikide levinumate firmade kreeme. Aastaid on mu nahk olnud vaga tundlik. Aeg ajalt hakkad sygelema, kusjuures ei ole yldse kuiv nahk. Ikka rohkem nagu rasvase poolne. Aastaid tagasi anti mulle Chaneli paevakreemi tester ja see oli hea. Seega kasutasin neid kreeme aasta voi kaks, aga siis vottis Chanel need tootmisest maha. Ja siis hakkasin ma neile odavamat alternatiivi otsima.

Koigepealt proovisin No7. Hiljuti ju meedias kirjutati et No7 Protect&Perfect Intense Beauty Serumi toimeomadused on ju suisa teaduslikult ara toestatud. Nii et laksin ja ostsin
1. Protect&Perfect Intense Beauty Serumi
2. P&P Night Cream
3. P&P Eye Cream

Proovisin koiki kolme koos. Ja oh lugu. Sihukesed vaikesed villid tulid nahale. Mul on tundlik nahk kyll aga no see oli ikka liiast. Jatsin kasutamise ara. Niisugust jama ma ei tahtnud. Kahe nadala parast kui nahk maha oli rahunenud siis proovisin silmakreemi jalle. Koik oli Ok. Seda kasutan nyyd edasi. Aga seerumi uuel proovimisel selgus et ei kolba minu nahale. Raske on oelda kas see arritus on kreemist endast voi sellest parfyymist mis nad sinna sisse panevad aga igatahes ei sobi. Nii et andsin selle emale kes oli vaga rahul selle produktiga. Aga ta ytleb et tal on kommunismis karastunud nahk ja koik pidavat sobima. Ookreemi pole ma nyyd uuesti tihanud proovida. Aga paari nadala parast, siis kui ilmad kylmaks lahevad ja ookreemi uuesti rohkem vaja hakkab minema siis proovin jalle ja annan teada.

Aga, igapaevaselt kasutan praegu Olay Regenerist Daily 3 Point Treatment kreemi. Laksin meedia reklaami onge. Oeldi et see on koige populaarsem kreem kogu euroopas ja no ma tahtsin proovida. On toesti super. Vaga hea pehme koostisega ja imendub ilusti sisse. Kui nyyd just peab viga otsima siis ainus probleem mis ma selle kreemiga seoses valja moelda oskan on seotud sellega et enne jumestuskreemi peale kandmist peab natuke aega ootama (kauem kui Chaneli kreemidega). Kui kohe peale kreemitamist proovida jaab nahk natuke liiga libedaks. Alternatiiviks oleks muidugi mingi primer'i kreemi kasutamine, aga seda pole ma veel suutnud endale soetada. Millist primer'it teie kasutate?

See on koik tanaseks. Homme tahan silmade varvimisest kirjutada. Ostsin terve portsu varve ja katsetan nendega praegu.

No comments:

Post a Comment