Tuesday 18 August 2009

MIks ma seda teen ja Dior Lipglow

Olen taitsa tavaline eesti naine ja hakkan siin blogis raakima iluasjadest ja kosmeetikast mida ma ise kasutan ja mis mulle meeldivad. Nii et koik on ise ara proovitud.

Esimene toode millest raagin on minu selle suve vaieldamatu hit. See on Dior Lipglow Color Reviver Balm. See on sihukene huvitav asi, pooleldi nagu huulepulk ja pooleldi nagu hygieeni pulk. Teeb huuled monusalt pehmeks ja toob enda loomuliku huule varvi valja. Ta on veel sihukese monusa vanilja lohnaga ja mis koige tahtsab, ta ei ole sihuke kleepuv kitt nagu huulelaike moodi asjad tavaliselt on. Minu abikaasa visakas Lancome Juicy Tube ise prygikasti sest ytles et kui ma seda oma mokkadele panen siis valjanagemine on ok aga no musitada ei saa. Kohe ebameeldiv pidada olema. Ja no ma olek ka nous. Ta on ikka jube kleepuv. Seda probleemi Lipglow'ga aga pole. Koik on viimsepeal.
Homme jalle.


No comments:

Post a Comment