Thursday 27 August 2009

Puhastusvahendid

Pole kohe joudnud paar paeva kirjutada. Too juures on vaja olnud teha 10 tunniseid toopaevi ja siis oli veel vaja punased sostrad aias ara korjata ja moosiks keeta. Nii et pole olnud mahti midagi teha.

Tana tahtsin siis kirjutada seda mis tooteid ma kasutan oma naha puhastamiseks ja pesemiseks. Kui kosmeetika kohapealt on mul kallis maitse siis puhastus vahendid on vaga tagasihoidlikud. Meigi votan maha oliivi oli kasutades. Ma olen neid koiki teisi naopuhastus aineid kasutanud ka, aga viimased 5 aastat olen oliivioliga labi ajanud sest (a) see on vaga tohus, (b) kergesti kattesaadav ja odav ja (c) oliiviolist paremat asja pole veekindla silmameigi eemaldamiseks. Vahemalt minu meelest mitte.

Niisiis, ma maarin selle oliivioli ohukese kihina nahale, masseerin natuke ja siis pesen seebi ja veega maha. Ning ongi nagu puhas. Siis panen kreemi peale.

Aeg ajalt nad yritavad mulle poes seda naovett myya, aga ma ei ole nagu ikkagi aru saanud selle vajalikkusest. Oliivi oli ja tavaline seep toimib ju ylihasti.

No comments:

Post a Comment