Sunday 12 June 2011

Chanel Vitalumiere Aqua

No nii. Ma ostsin selle jumestuskreemi. Raagiti et just suvel on hea sest on selline kerge ja loomulik. Ja pohimotteliselt on vaga hea jumestus kreem, naeb piltide peal vaga ilus ja loomulik valja jne, aga....

Iga asjaga on aga. See on vee pohine kreem ja selles on ainult SPF15 sees. Minu nahk on jallegi nii tundlik et paikesepaistelisel paeval peab vahemalt SPF50 peal olema. Muidu korben ara ja naen valja nagu punane vahk. Siit ka probleem. Koik SPF50 paikesekreemid mis ma olen leidnud on oliga. Isegi koige kergemad, nagu Lancome nao oma milles on SPF50. Nii et kui paikesekreem naole panna ja siis jumestus kreem peale ei pea see jumestuskreem rohkem kui 30 minutit vastu. No loogiline ka, vesi ja oli ju ei segune.

Siit ka tulemus. Minule see suvel paevasel ajal ei kolba. Ainult ohtul valja minekuks saab peale panna. Aga tegelikult hakkan ilmselt alles sygisel, kui paikest vahem, seda tosisemalt ara kasutama. Nii et lemmik jumestus kreem on ikkagi siiani see Guerlaini oma, aga see sai otsa. Nii et otsin praegu jumestuskreemi milles SPF50 sees oleks. Valikut eriti pole kui aus olla.

4 comments:

  1. Ma olen mitu korda kuulnud, et alates spf35'st ülespoole pole mingit vahet.

    ReplyDelete
  2. No aga kus sul neid spf35 vee pohiseid paiksekreeme saada on. Mina uhan yldiselt keha Peale spf35 ja naole spf50 ja no on ikka vahet. Keha paevitub hulk rohkem kui nagu. Aga yldiselt on see vitalumiere aqua sama kraam mis Mac Face and Body, lihtsalt lohnAb paremini ja vaiksem pudel on.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Ma ei kasutagi nii suure spf sisaldusega asju ja pole eriti nii suure spf fänn ka. Mul võtab nt juba loomulikult nägu vähem päikest kui keha. No ma olen lihtsalt nii palju sellest kuulnud, et erilist vahet pole.

    ReplyDelete