Saturday 16 January 2010

Vistrik ja mida nendega teha

Nagu iga naine ilmselt tuleb ka minul aeg ajalt ette vistrikuid. Selliseid mis kogu aeg nagu arritavad ja mida kangesti naperdada tahaks. Ja eks ma olen neid naperdanud ka ja nyyd on ikka paar tugevat armi (teist varvi tumedam nahk) nao peal ka. Nii raske on ju naperdamata jatta. Ta nagu kiusab ja kiheleb naha peal ju.

Sel talvel aga sai mul sellest vargist villand ja otsustasin pohjalikult uurida mis siis ikkagi tegema peab et probleemist lahti saada. Nagu ma enne olen kirjutanud siis koik need akne vastased kreemid/maskid jne minu nahale ei sobi. Kohe arritavad veelgi. Viimati olin proovinud yle nao panna seda Neutrogena Visibly Clear 2-in-2 wash-mask'i. Aga kui seda teha nii nagu tuubi peale kirjutatud on siis see tegi minu olukorra igatahes hullemaks. Pohimotteliselt ei talu mu nahk mittemidagi milles on salitsyyl hapet (aspiriini) sees. Yle kogu naha ei saa panna. Clearsil kuivatab ka koik ara ja teeb olukorra veelgi hullemaks.

Aga nyyd leidsin variandi mis paistab paris edukas olema. Nimelt kannan ma oma nahale paevaseks ajaks korraliku meigi ja panen punnile peitepulka peale. Seda koike mitte selleks et seda punni nii vaga varjata just. Koik nii kui nii naevad et see mul ju on. Aga kui mul on korralik meik naos siis on toenaosus et ma seda punni paeva jooksul kapperdan natuke madalam kui puhta naha puhul. Ei taha meiki ara rikkuda. Kahju hakkab. Paistab et toimib vahemalt minu psyhholoogia puhul.

Nii kui ohtul koju jouan siis votan meigi oliivi oliga maha ja pesen tavalise seebi voi naopuhastus ainega kiiresti puhtaks. Siis niisutan oma Lancome'i Hydrozen kreemiga. Nii et koik on ilusti niisutatud. See on eriti tahtis talvisel ajal. Paljud need akne kreemid kuivatavad naha liiga ara ja siis voibki asi hullemaks minna. Ja nyyd tuleb minu uuendus. Votan vaikese osa seda Neutrogena Visibly Clear 2-in-1 ja panen otse punni peale. Ma lihtsalt proovisin seda yhe vaga arritava punni peal. Motlesin et ega ta seda enam hullemaks teha ei saa enam. NB nahk punni peal on ikka terve pohimotteliselt, lihtsalt on korgem ja kiheleb jubedalt. Ja ainult punni peale, mitte kuskile mujale. Ja siis lahen teen ohtusoogi valmis ja soon ara kogu aeg see nao peal. Enne magama minekut loputan ornalt vee ja vatitropiga maha ja lahen tuttu. Nii et kuskil 1-2 tundi on peal ma arvan. Minu puhul on aidanud kui seda teha 2-3 paeva ja siis on koik ok. Isegi peale esimest panemist on kohe tunda kuidas see protseduur aitab.

Ma pakun et ilma sellise rutiinita ma (a) naperdaks selle punni naha katki ja verele ning (b) seega votaks selle paranemine ikka oma nadal voi kaks aega. Ma pohimotteliselt arvan et see protseduur toimib ykskoik millise vistriku kreemiga milles salitsyyl hapet sees on, aga Neutrogena oma on see mida mina kasutanud olen. Aga see oliga puhastamine ja niisutamine on vaga tahtis siin juures sest eriti talvel laheb isegi normaalne nahk natuke kuivemaks.

No comments:

Post a Comment