Monday 24 August 2009

Mees toi komandeeringust MACi kosmeetikat

Tana tuli minu mees komandeeringust Londonist ja toi mulle uusi MACi lauvarve. Vaga vaart mees on minul. Ma kohe vaga rahul. Ikka aitab minu valimuse kysimustes. Nagu eesti vanasona ytleb "hea mees ehib naist, kuri mees kulutab naist".

Minu koigi aegade koige lemmikum lauvarv on MAC Bliss Frost. See on nii ilus satendav loomulik pruunikas lillakas. Kahjuks aga tootmisest maas. No ma ostsin selle ka oma 10 aastat tagasi. Aga ikka hoian seda viimast raasukest tahtsamateks hetkedeks. Iga kord kui ma seda peale panen arvan ise et naen valja nagu Rene Russo filmis Thomas Crown Affair. Ma ei tea miks, aga selles filmis meeldis mulle Rene Russo silmameik kohe vaga. Selline ilus, taiskasvanud ja naiselik.

Nii et, mees laks vabal hetkel ja kysis neilt seal MACis et millega seda Bliss Frosti asendada. Ja talle myydi kaks varvi (loomulikult tuleb yks varv kahega asendada ;) ). Naked Lunch, mida saab kirjeldada sonadega vaga vaga hele roosa, peaaegu valge, vaikese satendusega. Idee pidavat olema selles et seda varvi tuleb panna yle kogu silma lau. Teine varv mille mees mulle hankis on Expensive Pink Veluxe Pearl. See on selline tume roosa vaikse kuldse tooniga. Idee on selles et seda peaks nyyd silma valinurka ja silma oondlasse panema. Eks ma homme proovin ja teen akki paevavalgel pilti ka ja panen siia yles. Ma olen siin nadal aega lapsega yksi jannanud ja tana ohtul ei viitsi (a) enam varvima hakata ja (b) ei oska mina valguga pilte pimedas teha. Yritasin just nendest varvipottidest valguga ja valguta pilti teha ja ei tulnud valja. Mitte midagi ei jaanud naha.

Ah, yhe asja mis need poemyyjad minnu mehele (vaga vaart mees on mul) pahe olid maarinud oli selline lehviku kujuline pintsel. Mees ostis ara sest polnud sellist minul nainud. Aga selleks oli ka hea pohjus. Ma ei tea yldse mida selle lehvikukujulise pintsliga peale hakata. Kas keegi oskab aidata? Kirjutage kommentaaridesse kuidas teie sellist pintslit kasutate.

10 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. @Miia
    Blogin, teisisonu, pean paevikut.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Lehvikut kasutatakse põsepuna/highlighteri pealekandmiseks ning meikimise käigus näole langenud lauvärvijäänuste ärapühkimiseks.

    ReplyDelete
  5. @Siilike
    Suur tanu aitamise eest. Proovin labi. Posepuna peale panemist ma proovisin aga see minu lehvik on nii pehme et ei vota vaga palju seda posepuna/highlighterit peale.

    ReplyDelete
  6. @Miia
    Aga sina ju loed :) Nii et ara torise. Mul on ilglise klaviatuur ja ei joua mina nende tapitahtedega jannata.

    ReplyDelete
  7. Selles ongi point :D.
    lehvik on tugevate toonide jaoks - hea kasutada kui on karmilt pigmenteeritud põsepuna. sellega asetatakse nahale "wash of color". Põsepunasid kasutatakse samuti mitmes kihis, et anda seda erilist kumavat loomulikku tulemust. Ära minult küsi kuidas, ma ei oska :D

    ReplyDelete
  8. @Siilike
    Issand kui huviav blog sul on. Kohe lust lugeda et keegi eesti keeles ka veel kirjutab. Kas sa seda minu Diori viimast blogi oled mul lugenud? Seal komplektis oli see silma lainer millega ma ei saanud kohe yldse hakkama. No ei saanud potsikust teda isegi (ilma noata) valja. Olen natuke nordinud et ikkagi kallis vark ja yks komponent viiest ei toota.

    Proovin kodus seda lehvikut nadalavahetusel. Tana ohtul pean resisile minema.

    ReplyDelete
  9. Tänud kiituse eest, ma eriti eesti keeles ei kirjuta kui aus olla - publik rohkem välismaine, eestis ilublogindust kuigi sageli ei kohta. Viimasel ajal püüan 50/50 kirjutada.

    Kuna sissekande juures pole toote nime ja pilti (muide, pilte on väga kerge blogisse panna - salvesta kusagilt selle toote reklaamfoto ja riputa sissekande juurde) siis ma ei oskagi öelda, et mis selle laineriga konkreetselt on.

    Kui ta on sihuke vahajas ja elastne, siis tikulaadne aplikaator, kui ta on kuiv ja kõva nagu söetükk, siis tuleks appi võtta niisutatud laineripintsel nagu mul see Ecotoolsi oma.

    ReplyDelete
  10. @Siilike
    Panin enda esimesed pildid blogi yles. Vaata kui aega on ja anna teada mis sa arvad. Endast pole veel osanud pilte teha. Aga ma proovin hiljem.

    ReplyDelete