Monday 24 January 2011

Mis on minu kosmeetika kotis v. 2

No siin on minu kosmeetika koti sisu seisuga 24 Jaanuar 2011.

Ylevalt vasakust nurgast kellaosuti suunas. Sain tasuta kaasa kui mingit asja ostsin.

Kott, ilus satendav ja mahutab koik ara.

YSL huulepulgad. Number 9 ja number 26 (tender peach). Molemad on supermonusad huulte peal. Number 26 on rohkem suvine ja number 9 on just selline ilus sarav talvine huulepulk. Molemad on super niisutavad. Aga muidugi seetottu peab iga tunni aja tagant peale maarima. Nii et neid kulub palju kui ikka pidevalt peale maarida. Aga nad on niii monusad. Ja lohnavad ka fantastiliselt.

Diorskin Nude Natural Glow Creme-gel Makeup. Minu number on 010 Ivory. Seda on monus kotis kaasas kanda, aga kontsistents on natsa kuivatav. Minu puhul jatab natuke liiga puudrise tulemuse kui enne suures koguses niisutavat kreemi peale ei pane. Nii et kui otsa saab siis uuesti ei osta. Otsin uuemat kaasas kantavat jumestuskreemi.

Benfit it stick ja eye bright pliiatsid. It stick on peitepulk ja kaunis monus. Eriti hea on silma alla panna. Eye bright pliiatsit panen mina silma sisenurka ja lau peale. Molemad on yllatavalt monusad.

MAC Strange Potion huulelaige Venomous Villans kollektsioonist. Minu praegune koige lemmikum huulelaige. Nii ilusa roosaka tooniga. Kohe vaga meeldib. Kaju ainult et see tuub nii pisike on.

Victor&Rolf Flowerbomb lohnaoli. Fantastiline. Nii monus lillelohnaline ja magus, aga meeldivalt magus. Mitte nagu iiriskomm vaid hulka parem. Alati saan palju komplimente kui seda peale panen.

YSL Touche Eclat. Kasutan seda silma alla ja kannan kaasas selleks et teda ara kasutada. Uuesti ei osta sest By Terry peitepulk on parem ja odavam.

Koige lopuks on veel kollektsioon igasugustest hadaabi juukseloksudest.

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment