Saturday 22 August 2009

IN&OUT

IN
1. Minu iPhone. Sain selle oma mehelt kingiks ja olen taielik soltlane. Aru ma ei saa kuidas ma ilma selleta yldse kunagi hakkama sain.
2. Dior Lip Glow Color Reviver Balm. Viimse peal hea. Muudkui panen peale ja mopsutan suud.
3. Suvi. Nii ilusad ilmad on olnud ja on saanud palju rannas kaia.
4. Sygis. Mulle sygis meeldib. Igal sygisel hakkan end rohkem sattima ja panen uue, sygisese, garderoobi kokku.
5. Sygisel hakkan trennis kaima. See teeb hea enesetunde ja vookoha ka peenemaks.

OUT
1. Vihmased ilmad.
2. Maarja Liis Ilus. Kroonikas kirjutatakse et ta on "alati sarav naine". No mis sarav ta on. Kas keegi on teda yldse kunagi naermas, voi isegi naeratamas nainud. Alati on selline morn nagu peas. Kes on teie meelest saravad naised eestis?
3. See et trennis yleyldse kaima pean. Miks kyll ei voiks mina ka olla selline kiire ainevahetusega piitspeenike tykk kes voiks koike syya ja ikka sale valja naha ilma trenni tegemata. Unistused unistused ;)

No comments:

Post a Comment