Sunday 13 June 2010

Veekindlad Lauvarvid

Viimasel ajal olen katsetanud veekindlate lauvarvidega. Suvi ju kaes ja ka rannas on hea esinduslik valja naha. Nii et ostsin kaks produkti.
Vasakul on Estee Lauder Bronze Godess varv Peel ja paremal on YSL veekindel lauvarv nr 1. Molemad varvid on kaunis sarnased nagu allolevalt pildilt naha. Estee Lauderi varv on heledam (alumine triip) ja YSL on natuke rohkem minu naha varvi. Ja molemad kuivavasid poes vaga kiiresti kae peale ara ja ilma olita maha ei tulnud. Nii et ostsin puhkuste ajaks ara.

Molema varv kui selline meeldib mulle aga molemal on omad plussid ja miinused. Estee Lauderi varv on iseenesest silma peal nagu saravam, aga samas on seda jube jama sellest tuubist valja votta. See aplikaator mulle hasti ei istu, aga kui potsikust valja urgitseda ja kae pealt teise pintsliga silma peale panna siis on ok. Ainust asi on et osa laheb ju raisku sest potsikusse tagasi ju ei saa panna.

YSL'i oma on lahtises purgis ja seega on seda kergem sealt ykskoik mis pintsliga valja votta. Probleem on sellega see et kui lau peale panna peab vaga kiiresti toimetama sest ta kuivab (veekindlaks) vaga kiiresti ara. Nii et kui kiiresti ei hajuta siis jaab natsa ebayhtlane.

Yldkokkuvottes, molemad on head produktid aga nende peale panekut peab harjutama sest nad ikka kuivavad lau peale vaga kiiresti ara.

Lau paelt eemaldan ma neid oliivi oliga ja toimib. Kuigi peale ostmist hakkasin tsipa muretsema et kui hirmsasti nyhkima peab siis tekivad kortsud ju. Ja see jallegi jama. Jargmine nadal raporteerin kas need varvid pidasid ka basseinis ujumisele vastu.

No comments:

Post a Comment