Monday 14 June 2010

Suve 10 iluasja

1. Paikesekreem. Ma olen kaunis paranoiline selle suhtes. Nao peale ma ei lase hea meelega yldse paikest. Ja kui lasen siis maarin Elizabeth Arden 8 hour kreemi SPF 50ga peale. Ei taha saada koledaks tapiliseks ja kortsuliseks vanamutiks. Nivea SPF 50 lastekreemi panen katele ja rinnale ka, ja ainult jalgade peale laheb madalama SPFiga kreem. Minu meelest on see jube tahtis et naole paikest ei lase. Vaata naituseks Kaia Jappinneni pilti siit
http://2010.kroonika.ee/artiklid/42276/kaia_jappinen__votsin_tood_liiga_tosiselt_.html
Ilus naine ju iseenesest, aga nahk on yle moistuse paikese kaes ara korvetatud. Palju selliseid pruune tappe on jne. mis koik on suurest paevitamisest tekkinud.

2. Tinditud naokreemid. Peale Elizabeth Ardeni SPF 50 peale maarimist lasen sellel natuke imenduda ja siis panen Lancome tinditud naokreemi peale. Suvisel ajal leian ma et puuderkreem on natuke liiga "paks".

3. Bronzer. Praegu kasutan kahte. Nao skulptuurimiseks Chanel Bronze Universal. See on selline kreemjas/vaht mida panen pintsliga posele. See on selline kaunis mati tooniga monus loomulikku varvi produkt. Ja siis panen nina jne kohtadele kuhu paike muidu paistaks Too Faced Pink Leopardi. Selline kombinatsioon annab ilusa sarva nao.

4. Silmalau peale monikord panen midagi aga yldiselt vahem kui talvel. Ja kui panen siis kipuvad rohkem satendavad heledad varvid olema.

5. YSL Noir Radicale ripsmeduss. Oi see on vinge. Vaga vaga tume must ja teeb silmad kohe SUUREKS. Vaga soovitan, aga ta on vaga kallis. Peab raha koguma aga tasub ara.

6. Huulepulgad ja laiked. Kasutan vahelduva eduga erinevaid marke. Praegu on missioon koik talvel ostetud suve lopuks ara kasutada. Enne ei osta uut. Ma luban. Seega maarin praegu peale vahelduva eduga YSL Rouge Voluptre nr 29, Nars Dolce Vita't ja Nars Striptease. Eriti YSLiga proovin suve lopuks yhele poole saada. Ostsin talvel neid kolm tykki (19, 26 ja 29) ning muretsen et kui neid ara ei kasuta siis lahevad halvaks. Nii monusad huulepulgad on.

7. Peter Thomas Roth Instant Mineral SPF 45. Koige geniaalsem paikese puuder. See on paikese kaitse puuder. Varvitu. Nii et kui meik juba tehtud on siis saab uuesti paikesekaitset peale panna ilma et meik kannataks. Kahju on et meil seda ei myyda. Abikaasa toi ameerikast selle mulle. No ma olin Sephora veebi lehekylje selle kirjeldusega talle kaasa ka pannud.

8. Ilusad pedikyyritud varbad. Iga paari paeva tagant vahetan varvi. Kohe meeldib massata.

9. Uued bikinid. Yesss. Lahme mereaarde.

10. Oleks suvi ainult pikem. Tsipa pikem. Nii kuni Jouludeni valja.

No comments:

Post a Comment