Saturday 19 June 2010

Oppetund nr 2. Punniravim

No nii. Nagu eelmisest postitusest teada on tulid mulle nakku 3 punni. Polnud sellist asja kohe oma 6 kuud juhtunud. Seega olid koik akne vastased ained juba ammu vananenud. Nii et ei julgenud peale panna kartes et need teevad olukorra veelgi hullemaks.

Aga siis vaatasin ma oma testerite virna lahedamalt. Silma jai Estee Lauder Advanced Night Repair seerumi tester. Mulle see kui seerum kohe yldse pole meeldinud. Olen kunagi 5-6 aastat tagasi yhe korra kasutanud aga mulle pohimotteliselt ei meeldi selle lohn. Nii et peale selle yhe korra pole ma seda uuesti ostnud. Ta lohnab nagu kummi, sellise jalgratta kummi, jargi. Ausalt oelda ei taha ma panna endale peale kreemi mis mind nii "toostuslikult" lohnama paneb. Aga, oma 3 punniga hakkasin ma motlema. Tolkes tahendab selle seerumi nimi ju "korgeltarenenud oine PARANDAV" seerum. Ma siis kontsentreerusin sellele PARANDAVALE toimele ja otsustasin eksperimenteerida. Panin seda ohtul ainult oma 3 punni peale. Ylejaanud nahale panin oma tavalisi kreeme. Ja yllatus yllatus. Hommikul olid punnid paranenud kyll. Nii et olen viimasel kolm ood ka ainult punni peale pannud ja nyyd on probleem peaaegu taiesti ara lahenenud. Ma ei ole kunagi nii kiirelt punnidest lahti saanud.

Siit oppetund: Estee Lauderi Advanced Night Repair Seerumit on hea kasutada "punnikreemina". Minu pisike tester peaks sellise kasutuse juures pikalt vastu pidama.

PS. Nii et ma andestan sellele seerumile tema imeliku kummi lohna nyyd. Proovisin isegi kyyne naha peal seda ja parandas ka selle ara. Nii et mina usun selle seerumi parandavasse toimesse.

No comments:

Post a Comment