Wednesday 2 June 2010

IN ja OUT

Pole kohe yle hulga aja aega olnud midagi peale too ja kodu. Aga nyyd siis viimase kuu (paari kuu ;) lemmikud jne.

IN
1. Monus soe ilm.
2. Chanel Vitalumiere puuderkreem. Enne olin ma NARS Shear Glow fann, aga selle varv oli minu jaoks ainult talvel hea. Mount Blanc on suvel tsipa liiga hele minu jaoks aga see tarts tumedam on jallegi liiga tume. Nii et siis ostsin Vitalumiere mille toon on kohe tappesse. Nr 20 kui keegi huvi tunneb. Vitalumier'i uuendati Aprillis. Enne oli ta nagu liiga niisutav ja kulus ikka paeva lopus (isegi siis kui primerit kasutasin) naolt maha. Aga see uus variant on vaga ilus. Annab sellise vaga loomuliku ja sarava jume.
2. Benefit powderflage. Peitepuuder. Vaga ilusaks teeb silmaalused. Koik need hiljaohtusest too tegemisest tulenevad sinised silmavarjud votab ara. Eriti hea on just soojemal ajal sest pysib hasti peal. Need kreemjad vargin (Bobbi Brown creamy concealer) mulle suvisel ajal ei istu hasti.
3. Too Faced Pink Leopard posepuna. Oh see naeb nii ilus pose peal valja. Aga peab kerge kaeline olema. Kui liiga palju panna siis voib valja naha nagu yleni satendav disko ball.

OUT
1. Beauty Society Enormous Lash. No ostsin selle kalli raha eest sest lubati et kasvatab ripsmed veel pikemaks. Aga ei tuhkagi. 2 kuud olen peale pannud ja pole kohe mitte kui midagi minu meelest teinud. Taitsa maha visatud raha. Suure koonrina ma kasutan ta ikkagi ara enne kui Lilashi ostan.

No comments:

Post a Comment