Saturday 19 June 2010

Oppetund nr 1. Ara iial muuda oma naohooldus rutiini, isegi yheks ooks mitte

No sain eelmine nadal hea oppetunni.

Mul on vaga hea nao puhastuse ja kreemitamise rutiin ohtuti. Mul pole kunagi eilus nii ilus nahk olnud. Aga eelmine nadal oli mul amm kylas ja ta magas meie kylaliste toas. No iseenesest tore ju teda naga. Probleem on see et mina hoian oma kreeme just selles kylaliste toas kus ta magas. Pohjus selleks on just see et vannitoas lahevad kreemid kiiremini halvaks jne. Esimene othu ma unustasin ara ja seega oli mul dilemma. Aratan mutikese yles et oma kreeme katte saada voi panen mingit muud kreemi testerit peale mis ajakirja vahel saanud olen. Ma yldiselt kogun koik testerid "igaks juhuks" vannituppa. No puhastasin nao ilusti ara ja panin testerit peale. Ja oh jama, hommikul oli kohe 3 punni naos. Esimesed viimase 6 kuu jooksul. Kohe jama. Toin siis paeval koik oma kreemi potsikud oma magamistuppa ja laksin oma vanade kreemide juurde tagasi. Ja asi kohe hakkas paranema.

Nii et siit oppetund. Maksku mis maksab peab rutiinist kinni pidama. Seda ei saa muidugi iga hinna eest teha. Aga ma ikka olen kahe vahel ja kui ma neid kolme punni (millest ikka vaike jalg jargi on) vaatan siis ikka motlen et oleks akki pidanud amma esimesel ohtul yles ajama ja kreemid katte saama. Igatahes, ei tea..... Aga head suhted ammaga on ka tahtsad... mmmh, probleemid probleemid....

No comments:

Post a Comment