Wednesday 16 September 2009

Uus Kyynelakk


Nii et tegin siis oma uuest kyynelakist mille ma reisu pealt ostsin pilti ka. Siin see minu lemmik kyynevarv on. Selle nimi on MAC For Fun. Nii huvitav sinakas lilla varv on, isegi poisid too juures panid tahele. Pildi peal ei tule see varv muidugi koige paremini valja. Ma pole ikka oppinud neid pilte vaga hasti tegema kus varvid peal on. Tais produkti kirjeldust saab siit naha
http://www.maccosmetics.co.uk/templates/products/sp.tmpl?CATEGORY_ID=CAT4730&PRODUCT_ID=PROD66171
Ja seal on parem pilt varvidest ka.

Ma tahtsin seda MAC Cool Reserve nimelist lakki ka osta aga see oli otsas. Seega tellisin Ebay'st Sephora OPI Metro Chic varvi mis on sellega kaunis sarnane. Praegune maania ongi mul kyynelakid. Eriti meeldibki mul neid Ebay'st osta. Esiteks on seal suurem valik ja hind on tihti isegi odavam kui meil siin poodides. Nii et igatpidi kasulik kohe.

Aga nadalavahetusel hakkan ma silmavarvidega mangima. Paar tahtsamat kokkusaamist/pidu on ja akki on abikaasa nous mul ponnistustest enne pittu minekut lahedalt ka pilti tegema.


No comments:

Post a Comment