Tuesday 15 September 2009

Uus AnneStiil

No ma olen lopuks oma maailmarannakutelt tagasi ja otsustasin kiiresti uue ettekande teha. Homme/ylehomme teen blogi oma reisupealt ostetud asjadest. Oh kui ilusa kyynelaki ma leidsin. Ma pole kohe yle hulga aja nii ohinal olnud. Laksin toole tana sellega, aga no tool laheb see kohe kaduma. Keegi ei marka, mehed ju enamuses. Ja nagu Siilikesele lubatud, yritan pilte ka teha ja yles panna. Vaga, vaga ilus sinakas lilla varv on.

Aga nyyd siis...
Koju tulles ootas mind ees uhiuus Anne&Stiil. No avasin kohe oma lemmikkohast, ilusektsioonist. Ja no kaunis ilusad pildid on lehekylgedel 76-81. Eriti meeldib see seenekesega pilt. Sihuke monus on. Lehekylg 81 on vaike pettumus. No kas need autorid toesti arvasid et lugejad jaavad uskuma et need pildid on tehtud ainult sellel lehekyljel kasutatud produkte kasutades? Ilmselge on ju et ei. Aru ma ei saa miks ei voiks koiki produkte sinna tabelisse kirja panna. Isegi tibatillukese kirjaga voiks ju. See teeks amatoor, kodukootud meigifannid roomsaks. Praegu on see vark lihtsalt varjatud (mitte vaga) reklaam. Palun pange koik tooted kirja, isegi kui need valismaalt parit on. Huvi parast on juba hea teada.

Igatahes, homme "lounapausi" ajal loen too juures edasi ja vaatan mis nendes teistes sektsioonides kirjutatakse.

Ooh, ostsin L'Occitane The Vert Green Tea vanni geeli, kehakreemi ja katekreemi. Oh kui monus. See lohnab nii monusalt. Ma yldiselt suur keha kreemitaja pole; lihtsalt ei ole aega hommikul peale dussi all kaimis kreemitada eksju. Peab toole tottama. Aga oi kui monus oli ohtul kreemitada. Isegi jargmine hommik lohnasin nii nii monusalt ja nahk oli selline siidjas. Kohe kindlasti kasutan ara, eriti talvel kui ilmad kylmaks lahevad, ja ostan uue.

No comments:

Post a Comment