Wednesday 16 September 2009

Mis kosmeetika on minul kaekotis

No nii, interneti ilublogides on neid tehtud ning siin ma siis kopeerin ja tegin too juures tana oma ajadest ka nimekirja.
Minu kosmeetika kott. Vaga elegantne eksju. Aga pole ilusamat leidnud. Iga kord kui linna lahen pole kohe seda leidnud mis meeldib ja siis teised asjad poodides votavad mind rajalt maha. Teine point, kui lennukisse minna peab asjad niikui nii labipaistvasse kilekotti panema.
Mis siin siis sees on
1. Bobby Brown Warm Sand Moisturizing Compact Foundation. Vaga mugav valjaspool kodu kasutada. Ei mingit pudelitega jamamist. Teine asin on YSL Touche Eclat mida on hea silma alla panna et varskem valja naha. Ja siis vasakul on veel MAC Fiber Rich Lash, see jatab koikse parema ja loomulikuma tulemuse. Vaga meeldib.
2. Huulepulgad. Vasakult alates. MAC Hot Gossip- ilus kreemjas hele-loomulik roosa. Dior Lip Glow Color Revive Balm- vaga monusa lohnaga ja loomulik. Dior Addict High Shine 680 Catwalk Mauve- ka monusa koostisega natuke lillakam kui Hot Gossip ja tal on tsipa satendavat asja ka sees.


3. Estee Lauder Beautiful Love parfyym. Kunagi nooremana mulle originaal Beautiful jubedalt meedlis, aga viimasel ajal proovides tundus nagu tsipa vinge olema. Nii et olin paris roomus kui nad natuke varskema Love variandi valja toid. Nagu naha hakkab varsti otsa saama.
Teine asi vasakul on Batiste Dry Shampoo. Absoluutselt fantastiline produkt. Naituseks kui paeva lopuks juuksetukk voi juured natuke mustemad valja hakkavad nagema ja pole aega pead pesta siis lased seda peale ja koik kohe korras. Absoluutselt alati mul kaasas. Ma saan ilma huulepulkadeta hakkama aga see on kogu aeg kaasas. Soovitan soojalt.
Lopetuseks siis... nagu naha ei ole mul silmameiki ega posepuna kaasas. Seda selle parast et ma ei uuenda seda paeval. Teen hommikul nao ilusti pahe ja siis paeval voibolla uuendan selle Bobby Browni karbiga aga silma varvi ei uuenda. Pole lihtsalt aega massata.

No comments:

Post a Comment