Monday 7 December 2009

Juuksur

Ma kaisin eelmine nadal juuksuris. Ajakirjanduse pohjal koikse voimsam/parem juuksur tervel kontinendil. Hind oli ka soolane. Iseenesest tegi see juuksur mulle hea loikuse. Mul on sellised pool pikad juuksed mis lahevad alt kergelt lokki. Ta loikas rohkem neid salke mulle pahe ja seega peaks neid lokke ylesse poole ka tulema. Nii et loikusega olin ma enam vahem rahul.

Aga aru ma ei saa mis hada nendel juuksuritel selle foonitamise ja krussitamisega on. Ma olen enne ka tahele pannud et juuksed on alati 15 minutit enne seda kui juuksur oma massamise lopetab koikse ilusam. Selle viimase 15 minuti jooksul jouavad nad koik ara rikkuda. Naituseks sellel korral hakkas ta neid kooniliste lokitangidega krussitama. No ma nagin valja, mitte just nagu puudel, aga spanjel kyll. Onneks laks oue minnes niiskusega see krusside jama natsa ara.

Nii et jargmine kord ma astun lihtsalt poole pealt juuksuri toolist valja. Ja siis maksan 25% vahem ka. Ha haa.

Aga tegelikult on mul yks vaga hea uudis. Ostsin komandeeringus olles endale Frederic Fekkai glossing sampooni. Oi kui hea. Mulle meeldib osta ja katsetada asju mida Eestis ei myyda. See sampoon lohnab jube hasti ja lisaks koigele arvan ma et just see sampoon teebki mu juuksed kergelt krussi, aga seal juures laigivad nad vaga ilusti ka veel.

No comments:

Post a Comment