Thursday 24 December 2009

Jouluohtu Makeup

No nii. Naitan siin siis oma esimesi pilte selle aasta Joululaupaeva meigist.
Joulumeigi teemaks valisin rohelise ja punase. Teisisonu, kuuse varvi ja Jouluvana varvi.
Ma olen pruunide silmadega ja roheline silmameik sobib vaga hasti. Roheline toob koik need kollakad toonid mis pruunide silmade iiristes on ilusti valja. Nii et tulemus on all pool naha. Vabandan piltide kehva kvaliteedi yle. Ma pole seda valgustamise ja endast pilditegemise asja ikka veel kappa saanud.


Nii et mida siis kasutasin. Panin lau peale Estee Lauder'i Double Wear Stay-in-Place Shadow kreemi mille varvi nimi on Precious Jade. Kaisin poodides ringi seda oiget rohelist varvi otsimas, ja kuigi mulle yleyldiselt Estee Lauder'i firma imago ei meeldi (liiga vulgaarne kuna nad kasutavad Liz Hurley't oma reklaamides) siis pidin siiski tunnistama et nende roheline oli koige ilusam. Seal on nagu vaikest kulla sara ka sees ja ta on monusa kreemja kontsistentsiga. Seda kreemi voib laule natuke panna vaikese varvi saamiseks (paevaseks ajaks) aga voib ka palju naha sisse suruda sellise tugevama effekti saamiseks (ohtuseks ajaks nagu mina siin). Laksin koige lihtsama vastupanu teed ja kasutasin ainult seda varvi. Mul oli idee et panen mingit sarapuudrit ka aga otsustasin selle vahele jatta. Laineriks panin silma aarde Mac'i geel lainerit ja siis ripsmetele Mac'i Zoom Lash'i nimelist ripsmedussi mille sain kunagi Mac'ilt tasuta ostuga kaasa. See sihuke pisike ja otsustasin selle lopuni ara kasutata nyyd.

Huultele panin siis punast Chanel'i huulelaiget nimega Coco Madmoiselle. Ostsin selle oma 9 aastat tagasi ja see on piiratud diraazhiga laige sest oli tehtud uue parfyymi turule toomise promomiseks. See pilt siin all et naita seda laiget oigesti sest tegelikkuses on ta vaga sarav punane ja yldsegi mitte nii lilla kui siin pildi peal valja tuli. Aga no algaja asi mul siin. Eks ma opin neit pilte paremini tegema.
Vot niimoodi oli see Joululaupaeva ohtu meik. Homme teen paevase tagasihoidlikuma meigi kirikusse minekuks ja kui aega on siis teen pilti ka.

No comments:

Post a Comment