Sunday 27 December 2009

Joulu Esimese Pyha Meik




Lubasin kirjutada mis ma Joulu Esimesel Pyhal oma naole kandsin. Kahjuks oli meil suur tamp taga et koikide sugulaste tuttavate juurest labi kaia ning pildi tegemine ununes ara. Aga ma tegin tana pilti nendest produktidest mida kasutasin. Siin nad siis on.

Silmad: samal ajal kui ma ostisn selle Jouluohtu tume rohelise kreemja Estee Lauderi lauvarvi ostsin ma ka roosaka varvi nimega Pink Amethyst (ylemine rida paremal). No pohimotteliselt laksin kindla peale valja sest ei teadnud kas see roheline mul silmade peal ilus valja naeb. Ilus heleroosa on alati ilus. Seda maarisin yle kogu lau. Silma nurka panin Mac'i lauvarv puudrit nimega Glamour Check (ylemine rida vasakul). See on selline tume punane/lilla/johvika varv milles on vaikeseid kuldseid alatoone. Hajutasin kaks varvi kokku ja see oligi koik. Ilus sarav lihtne silmameik. Ripsmete peale panin Mac Zoom Lash'i (alumine rida vasakult teine) puhtalt selle parast et naeb ilus valja ja ma pyyan seda ara kasutada enne uue ostmist. Ja kulmude peale panin seda heledamat puudrit ELF Eyebrow Kit'ist (alumine rida vasakult kolmas). ELFist natsa hiljem veel.

Nagu: nao peale panin posesarna alla ELF Warm Bronzerit (ylemine rida keskel). See on selline monus, mitte liiga tume ja sellise monusa kreemja puuder kontsistensiga. Teisisonu see on ikka puuder aga selline kreemjas kui napuga katsuda. Posesarnale panin Mac Spectacle High-ligh Powder'it (alumine rida parem pool). See on selline huvitav highlighter, jatab matima effekti kui teised rohkem sarvad ja satendavad puudrid/kreemid mis samaks otstarbeks kasutatakse. Seega see on natuke loomulikum tulemus.

Huuled: huultele maarisin Diori huulelaiget (alumine rida vasakul). Varvi number on vist 6001 aga ma pole paris kindel. See on yks neist pisikestest tuubidest mis lennujaamas 4-5 kaupa myyakse ja ma yritan neid koiki ara lopetada. Muidu palju poolikuid asju.

No comments:

Post a Comment