Sunday 12 June 2011

Posepunad

Ma olen nyyd aru saama hakanud et minu meigi filosoofia on jargmine. Teha ilus silmameik, siis panna sobiv posepuna ja siis vaadata ja panna midagi suvalist huultele. Kuulepulkadega pole ma kunagi vaga eksperimentinud. Ise ka ei tea miks. Ainus sari millest mul vaimustus on olnud on YSL Rouge Volupte sest need huulepulgad lohnavad nii monusasti ja on monusa pehme konsistentsiga.

Aga posepunasid ma kogun kyll. Siin on mu praegune kollektsioon

Vasakult.
Too Faced Pink Leopard Bronzing Powder. No see on nii satendav et kontuurimiseks ei kolba. Mina igatahes kasutan seda kui posepuna. Aga no mitte liiga tihti. Liiga satendav on.

Illamasqua kreem posepuna Promise. Selle leidsin yles praeguse postituse tegemiseks. Oligi kadunud ja panin oma kotti. Vaga ilus sarav varv, ilma igasuguse satenduseta. Lihtsalt ilus varv. Suveks just vaga hea sest ma ei taha suvel eriti puudritega jamada.

Chanel Jouse Contraste nr 96 Caprice ja 65 Espiegle. Caprice on ilus punase veini varv. Kannan seda enamasti talvel. Espiegle on pidevas kasutuses olnud sellest ajast saati kui ma ta talvel ostsin. Selline hasti loomulik vaevu aimatav varv.

Ja koige lopus. Nars Albatross ja Orgasm. Vinge. Yks lemmikuid. Ja ma pole ainus.


No nii. Jargmine ports. Ma ei oska neid pilte siin oiget pidi keerata. Akki saab hakkama. Vasakult poolt.
By Terry Rose de Rose 1 Fresh Rose ja 2 Coral Rose. Need on ilmselt minu koige aegade koige lemmikumad posepunad. Need on vedelad posepunad. Fresh Rose'i kannan rohkem talvel. Jatab sellise vaga vaga loomuliku punase pose mulje, et no kas on just sportimast tulnud ja terve energiline inimene. Eriti hea neil pavil kui hommikul vasinud valja naen. Coral Rose'i kannan jalle rohkem suvel. See on minu meelest NARS Deep Throat'iga sama varvi (seda mul pole endal), aga ta on vedel kreem. Ilusa vaga peene kuldse alatooniga. Paevitunud (kunstpaevitunud, ma nagu yldse paikesele ei naita, hoian nahka) jumega sobib vaga hasti.

Prescripives'i posepuna. Ilus, roosakas. Pole ausalt oelda kaua aega kasutanud sest oli sahtli pohjas. Homme proovin ara, ilus roosakas varv. Numbrit ei tea. Seda pole karbi peal. Aga pole asja ka, firmat ka enam pole ja osta ei saaks kuskiltki.

Ja viimaseks. Mac Ripe Peach. Kasutasin seda vaga palju kohe parast ostmist, aga viimasel ajal pole niivaga. Natuke liiga punane on see minu jaoks.

Kokkuvottes, yldiselt on minule endale ka yllatusena vedelad ja kreemjad posepunad meeldima hakanud. Nad naevad minu meelest loomulikumad valja kui puuder posepunad. Ja neid on hea kaasas kanda sest pole vaja pintsleid jne atribuutikat kaasas kanda. Saab sormedega ykskoik us ilusti peale panna.

PS. Lauvarvide post on tulemas, aga kuna kollektsioon on suurem kui posepunade oma siis on pildistamist tsipa rohkem. Kui vaadata siis on neid bronzereid ka paras ports ja highlightereid. Teen neist ka ilmselt postituse kui aega on. Aga nyyd lahen shoppama. Suvist pitskleiti tahan osta.


1 comment:

  1. Võtaks su esimese pildi valikust kolm parempoolset hea meelega :D

    ReplyDelete