Saturday 18 June 2011

NARSi Lauvarvid

Eelnevalt olen Maci lauvarvide kollektsiooni teinud ja neid olen paar tykki vahepeal ka juurde ostnud. Blanc Type naituseks on vaga ilus matt valge varv. Aga teine firma mille lauvarve mul kogunenud on NARS.

Koige lemmikum neist on Pleasures of Paris kollektsioon. Siit ma ikka kasutan koiki varve. Ja seda on vaga hea reisile kaasa votta. Kui Urban Decay Naked Palette on pikemal reisil hea, siis Nars Pleasures of Paris on lyhikesel soidul parem, sest on vaiksem ja mahub kaekotti paremini ara.





-

Koige lemmikumad neist varvidest on Nepal (esimesel pildil all paremas nurgas). See on selline ilus kuldne roosa mida anna yksinda lau peale ja alla panna, ning kombineerida nende tumedamate varvidega. Ylsiselt on kujunenud nii et alumist rida panen ma paevasel ajal peale ja ylemist panen ohtul suitsusilmaks. Fez (esimesel pildil yleval paremas nurgas) on fantastiline tume pruun vaikese kuldse saraga. Kui aus olla siis see mida ma peaaegu kunagi ei kasuta on see Cordura (ylemine vasak nurk), lihtsalt liiga tume.


Jargmine on Day and Night Palette. Ytlen ausalt, et ostsin selle ainult selle all vasakus nurgas oleva helerohelise Cleo varvi parast. See on fantastiline. Eriti ilus on pruunide silmade korral alumisele ripsmejoonele panna. Nii ilus ja satendav ja kohe eriline varv. Teisi varve ma kasutan ikka ka, aga need ylemises reas olevad on naituseks kaunis tavalised. See keskmine nimega Sugarland, on minu meelest liiga palju satendavat kraami tais nii et kui peale panna naeb nagu diskopall valja. Nii et seda kasutan koige vahem. Ise vaatan siin just et peaks seda alumise rea keskmist rohekas-sinakat Underworld'i nimelist varvi rohkem kasutama hakkama.










Ja koige lopuks on mul ka kolm yksikut varvi. Ylevalt alla, Nepal, D. Gorgeous ja Strada. Kui paris aus olla siis ostsin Strada selle parast et ma kogu aeg panin seda peale ja tekkis kartus et ma kasutan Pleasures of Paris'i oma enne ara kui teised varvid sellest kollektsioonist. Nii et kodus olles uhan seda Nepali suuremast potsikust peale panna.
D. Gorgeous on ok varv. Selline matt lilla. Aeg ajalt kasutan, eriti kevadel aga no aasta ringselt mitte.
Strada, strada, strada. See naeb karbis nii ilus tume lilla vaikese kuldse laikega, ja swatch on ka kohe ilus kae peal. Nii et ostsin ara. Aga kahjuks silma peal ei ole ei keda sedagistki. Kohe mitte mingit effekti ei teki. Taielik jama. Aga karbis naeb ilus valja. Kohe ei tea mida sellega tehagi.






Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment