Friday 1 January 2010

Head Uut Aastat

Head uut aastat koikidele kes siin loevad.

Alljargnevalt toon ara moned oma uue aasta lubadused
1. Hakata enda tervise eest hoolt kandma. Selle all motlen regulaarset trenni ja korralikku oist magamist. Ei mingeid hiljaohtuseid veini joomisi ja filosofeerimisi minu jaoks ;)
2. Peab tegelema rohkem oma kyynte hooldamisega. Ma nagu tegelen ka sellega aga nahk kyynte ymber laheb eriti talvel vaga kuivaks ja ma siis kohu aeg "mangin" nendega nii et ei ole ilus.
3. Hakkan rohkem kleite kandma. Yldiselt olen olnud teksade ja pluuside tydruk, aga viimasel ajal olen leidnud et kleidid koos sukkpykstega on tegelikult praktilisem ja ilusam variant too juurde selga panna. Peab lihtsalt leidma kleidid mida kerge puhastada on ja mis ei vaja triikimist. Mulle triikimine ei meeldi ja koik riided mis mul triikimist vajavad pohimotteliselt rohkem kui paar korda aastas kandmist ei saa.
4. Leida lopuks endale sobiv soeng. Ma muudkui massan oma juustega ja see hakkab mind ara tyytama. Tahaks midagi ilm ilusat ja jaaks selle peale kohe pidama. Aga no kust see hea juuksur siis leida?

No comments:

Post a Comment