Sunday 10 January 2010

Synnipaeva Meik

Kaisin tana ohtul sobranna synnipaeval ja katsetasin uuesti silmameiki selle Estee Lauderi Precious Jade geel/kreem lauvarviga.
Siin on need tooted mida kasutasin.
Niisiis. Panin napuga yle kogu ylemise silma lau seda rohelist geeli. Siis votsin pintsli ja panin rohelist natuke alumisele laule ka. Kasutasin seda Chaneli 93 Smoky Eyekarbist ylemist kahte varvi. Valget panin silma nurka ja hajutasin alumise lau aare pealt rohelisega kokku. Samuti hajutasin natuke ylemise lau peal. Siin panin seda vasakpoolset satendavat musta (see ei tule pldi peal vaga mustana valja sest seal on sadelust palju ja valk rikub pildi ara) oma silma valimisse nurka ja silma oondlasse. Hajustasin. Koige lopuks panin veel silma lainerit milleks mul praegusel hetkel on MAC Blacktrack aga no ykskoik milline kolbab. Mul see parasjagu kaigus. Ja ripsmete peale panin MAC Fiber Rich Lash'i. See on ok aga hakkab vist vanaks jaama ja ara kuivama. Nii et kasutan veel paar korda ja siis peab uue kasutusele votma. See on isegi hasti vastu pidanud arvestades seda et ostsin selle Aug lopp voi Sept algus.
Tulemus on siin. Jallegi vabandan pildi kvaliteedi yle aga ma ei ole seda pildi tegemist veel kappa saanud. Valk on yle moistuse sellel pildil aga mul polnud rohkem aega jannata enne magama minemist.


PS. Esimese pildi peal on all vasakus nurgas esimene 10 panni projekti jooksul ara kasutatud huulepulk. Ma suisa kasutasin tikku et koike koige viimast sellest katte saada. 9 on veel ara lopetada enne kui midagi uut osan. No tegelikult olen ma tsipa ostnud, aga pintsleid. Meigi pintslid ei ole ju meik kui selline nii et ma oigustasin endale et voib.

No comments:

Post a Comment