Monday 16 May 2011

Nohoolduse praegune versioon

No nii. Teen siis selle uue postituse asjadest mida ma praegu kasutan ning kuidas ma neid kasutan.

Hommikul ma nagu ei pese. Kasutan ainult Lush Tea Tree toonerit. Siis panen Lancome kreemi milles on SPF50 sees peale. Ma kaitsen end vaga paaniliselt paikese poletuse eest. Kui laps/murdeealine olin siis kais yks paras rannas grillimine ja no on naga natuke et nao naha toon on ebayhtlasemaks lainud. Nii et yritan nyyd vanemana asjaga vahemalt tegeleda. Jargmiseks panen peale jumestuskreemi; Chanel Vitalumier Aqua praegu aga nii kui see otsa saab siis ostan kohe uuesti Guerlaini oma.

Ohtul kaib hirmus puhastamine. Oliivi oliga votan kogu meigi maha. Siis pesen nao seebiga ara. Siis panen iga teine paev koorivat puhastusainet (praegusel ajal YSLi koorivat kreemi milles neid terasid sees ei oli). Peale puhastust kasutan jalle Lushi toonerit ning siis panen Estee Lauderi Advanced Night Repair seerumit ja sama sarja silmakreemi peale. Lasen imenduda ja siis panen Lancome Hydramaxi niisutavat kreemi. Iseenesest on see Hydramax ok kreem, aga no mitte midagi erilist. Kasutan purgi ara ja hakkan uut niisutavat kreemi endale otsima.

No comments:

Post a Comment