Wednesday 1 December 2010

Talvine kuiv nahk

Suur jama on olnud viimasel ajal. Kui muidu on mu nahk ikka ok siis viimaste kylmade ilmade ajal on nina umber vaga kuiv, arritunud ja kestendav. Sygeleb kohe. Esimeseks proovisin Lancome hydra zen kreemi. See on ikka mul olnud hea olukordades kus nahk natuke arritunud on. Seekord aga arritas see minu nahka veelgi. Pakun et selle parast et ta on lohnaaineid tais.

Nii et siis laksin oma suures hadas poodi ja ostsin tuubi Elizabeth Arden kaheksa tunni kreemi. Mulle selle kreemi lohn ja kontsistents kohe ei meeldi aga praeguses kriisiolukorras oli see ainus mis minu naha maha rahustas. Kusjuures spf50 variant sellest kreemist on meeldiva lohna ja kontsistensiga aga ohtul ei taha ma seda spf50 ju Peale maarida.


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment